Hyvää uutta vuotta kaikille

Joulu meni tosi mukavasti ja rauhallisesti. Kilttejä ollaan ilmeisesti oltu, koska paketteja oli paljon... Vaatekaappia järjestäessäni aattelin kuvata muutamia uusretrovaatteita ihanilla kuoseilla :) Osa on joulupukilta, osa isoveljeltä  pikkuveljelle säästettyjä, jotka siis nyt otettiin käyttöön.

Väinölle paketissa Me&i dinopusero. Ihana mun mielestä, kun on musta, mutta silti niin värikäs :)  Alesta ostin 8e:lla.

Samaisesta alennusmyynnistä Vilpulle sit pakettiin kirkkaansininen moottoripyöräpaita. Pojan kommentti oli "vau" :) ja on sitä jo pidettykin.

Tää paita on  niiiiiiiiiiiiin meidän pikkuapinan näkönen :) Ohutta froteeta, aivan parhaimmistoa mun mielestä. Pukki toi tämänkin.

Tässä sitten Väinön Vilpulta perimiä paitoja... Suurimman osan oon laittanu eteenpäin, mutta näitä en :) Tässä siis ruskeapohjainen formulapaita - vihreitä ja pinkkejä noi formula-autot. Niin ihanaa, että "tyttöjen värejä" on poikienkin paidoissa. Tämäkin ihan Väinön näköinen...

Tässä sitten Urban elk paita, vuoden kaapissa odottelun jälkeen kans nyt käyttöönotettu. Tosi kiva tummien farkkujen kaa, ja tietty ruskeiden housujen kanssa.

Tää on kans ihan kiva kuosi, tosi vissiin kerran vaan Vilpulla pidetty. Ehkä sit toinen kerta täs jonain päivänä Väinölle... miten mä en jotenkin osaa pukea muuta kuin trikoopaitoja???

Tämä on Vilpulle pieni, ja Väinölle iso. Ja haluaisin sen jommankumman päälle... On meinaan yks mun lemppareista :) Pinkkiä siinäkin yhdistettynä. Me&i -mallistoa.

V&V:n boxerikatsaus -heh- parhaimmistoa :) Vielä kun nää on kokoa 86 niin on ne kyllä pienet ja suloiset...

Poikien vauanukkekin on hengessä mukana eli on saanut Lindexin uusretroa päälleen =)  koko 44cm. Myssy ja sukat mun siskon tekemiä :)

Taitaa tää meidän peitto olla samaa kuosia kuin ton nuken body :) Koskaan en kyl tästä luovu.... Toiselta puolelta yksivärinen ruskea, oranssilla kanttauksella. Mun mieleen :)

Kai noita vaatteita on ihan tarpeeks, etten oo paniikissa yrittänykään nyt päästä alemyynteihin... Jotain lisuketta tietty olis kuitenkin kiva ostaa :)