Kesäinen päivä ja posket punottaa auringon ansiosta =)

Naapurin lapsi tuli hakemaan ulos aamulla 10 aikaan, ja tästä sunnuntaista tulikin sitten ulkoilupäivä :) Pikasesti käytiin syömässä 13 aikaan sisällä, ja äkkiä takas hiekkalaatikolle... Tulipa siinä laitettua treassia kesäkuntoon ja grillikin korkattiin alkuillasta. Ulkoilua tuli yhteensä 7,5 tuntia, yes! Pojat nukahti nopeasti jo klo 19.30 ja mulla on nyt OMAA AIKAA!!!

Eilenkin ulkoiltiin pariin otteeseen, mutta ehdittiin myös askarrella. Pojat halus aurinkoja keittiöön, joten ei muuta kuin leikkaamaan ja liimaamaan :) Vasemmalla on Vilpun aurinko (huom. ihanat ripset) ja oikealla Väinön aurinko, hiuslisäkkeellä ;)

Tässä sitten joitain vaateostoksia kesää varten:

Pidin Me&i kutsut, ja tuossa  pojille t-paidat: Vilpulle futispalloja ja Väinölle possu edestä ja selässä possu takaa - hauska. IdaT hiaton on mun pikkuapinalle oikein osuva :)

Oranssia ja numeroita... niitä pitää Vilpun vaatteista löytyä. Siksi tuo H&m paita oli kuin Vilpulle tehty. Samalla reissulla ostin perushousut ja lippiksen... kesää odotellessa. Ihan vielä ei lippiksellä tarkene.

Sit näitä ihania Lindex kuoseja, joita ehkä "kaikilta" löytyy tänä kesänä. Ihanat värit =)

On vähän huonoja kuvia, kun kamera meni rikki ja oon ottanu näitä puhelimella iltahämärässä...

Lisää numeroita... kivoja kesäpaitoja.

Väinölle ostin bamse-hatun... ihana tuo kuvio. Tällänen lakki suojaa hyvin silmät, korvat ja niskaa.

Bamselta muutakin eli molemmille kirkkaan pirteät kesäkengät :) Vilpun omiin pitää kuulemma laittaa spiderman-merkki, niin sit pitää niitä.

Itellekin jotain =) Oon mä jotain vaatettakin ostanu, mutta nyt löytyi yksiltä kutsuilta ihanat korut: Snö of Sweden. 

Näitä ostoksia oot tehny pääasiassa jo kuukausi sitten, ennen kuin mun jalka (polvi) operoitiin. Tylsä ja ankee sairasloma meneillään :(  Mutta nyt liikun jo pääasiassa ilman keppejä eli voiton puolella alkaa olla :)

Mukavia kevätpäiviä kaikille, ihan pian on KESÄ!