Tässä oon nyt pari kertaa hätkähtäny kuunnellessani poikieni juttuja... Mutta onneks ne on sit loppuviimein osottautunu aika harmittomiks ja hauskoiksi :) ...siis eihän ne oikeesti kiroile, ei...

Tässäpä juttuja, ehkä saa hymyn huulille :)

22.4.2009:   Väinö 2v lukee kirjaa leikkihuoneen lattialla ja huutaa "Viittu, Vittu"... "Äitii, ka Viittu, Vittu"... johon sit 3v Vilppu kommentoi "Äiti, Väinö sanoi Vittu" ... hmm... melkein jo kiehui mun päässä, kunnes tajusin, että Väinö tarkotti noilla Tiuhtia ja Viuhtia, kun luki muumikirjaa :)

 4.10.2009  Väinö 2v  ruokapöydässä:  "Mä en halu syödä tota kakkaa" ... ja mä tietty moittimassa, että ruuasta ei noin puhuta (eikä tietty muustakaan,heh). No sit isoveli sanoi "No kun mä sanoin Väinölle, että se on paskaa ja broileria"...... okei... :) kakka=paska... No mut siis PASTAA ja broiskua oli lautasella... Hyvin sit loppuviimein maistui ♥